Morgan Stanley: Te 3 spółki wzrosną o dziesiątki procent do 2025

Photo of author

By Michał Nowak

Na rynku często skupionym na gigantach technologicznych, Morgan Stanley wskazał trzy odrębne możliwości inwestycyjne, sugerując znaczny potencjał wzrostu do końca 2025 roku. To kontrariańskie podejście sygnalizuje zwrot w kierunku niedowartościowanych firm, napędzany zmieniającymi się warunkami makroekonomicznymi i ponowną oceną liderów rynku.

Podczas gdy indeksy Wall Street osiągają rekordowe poziomy, a wskaźniki ekonomiczne sugerują umiarkowanie, oczekiwanie na obniżki stóp procentowych w USA przekierowuje uwagę na mniejsze, potencjalnie niedoceniane firmy, które bank uważa za obecnie niedoszacowane przez rynek.

Wykrywanie wartości w artykułach wyposażenia wnętrz: Wayfair

Wayfair, internetowy sprzedawca artykułów wyposażenia wnętrz, odnotował już wzrost wartości akcji o ponad 100% w 2025 roku. Morgan Stanley ustala byczy cel cenowy na poziomie 130 USD, co oznacza dodatkowy 44% potencjał wzrostu. Uzasadnienie opiera się na osiągnięciu dna przez rynek mieszkaniowy i przewidywanych obniżkach stóp procentowych stymulujących konsumpcję artykułów wyposażenia wnętrz. Cyfrowy model Wayfair oferuje efektywność kosztową i odporność na cła, pozycjonując firmę korzystnie w stabilizującym się sektorze, w przeciwieństwie do wielu tradycyjnych sprzedawców detalicznych obciążonych infrastrukturą fizyczną.

Kinowy powrót: Cinemark

Cinemark, sieć kin, spotkał się z powszechnym sceptycyzmem po najsłabszych wynikach kasowych lata od 1981 roku. Morgan Stanley prognozuje jednak znaczące odbicie, z celem cenowym 35 USD, co stanowi 24% wzrost. Bank przewiduje, że krajowe wpływy z kin przekroczą 11 miliardów USD do 2026 roku, dorównując poziomom z 2019 roku, sprzed pandemii. Oczekuje się, że to ożywienie zostanie napędzone przez solidną listę silnych franczyz filmowych i horrorów, czego przykładem jest mocny debiut filmu „The Conjuring: Last Rites”, który zapewnił znaczący impuls akcjom.

Strategiczna potęga treści: Lionsgate Studios

Wreszcie, Lionsgate Studios, obecnie niezależne po wydzieleniu Starz, jest postrzegane przez Morgan Stanley jako wyjątkowo dobrze przygotowane, w obliczu trwającej konsolidacji branży, do stania się kluczowym zewnętrznym dostawcą treści premium. Pomimo stosunkowo płaskich wyników akcji w 2025 roku, jego atrakcyjna oferta treści – w tym „The Long Walk” Stephena Kinga (zbierający mocne wczesne recenzje), film biograficzny „Michael” o Michaelu Jacksonie zaplanowany na 2026 rok, prequel „Igrzysk Śmierci” oraz długo wyczekiwana kontynuacja „Pasji Chrystusa” – wraz z planami podwojenia produkcji seriali telewizyjnych, umacnia jego strategiczną pozycję rynkową w globalnym krajobrazie rozrywkowym.

Udostepnij