Chick-fil-A: Powrót gry Code Moo napędza lojalność i cyfrowe zaangażowanie klientów.

Photo of author

By Anna

Chick-fil-A, uznany lider w sektorze restauracji szybkiej obsługi, strategicznie pogłębia swoje cyfrowe zaangażowanie z klientami poprzez ponowne uruchomienie interaktywnej gry „Code Moo”. Ta inicjatywa, zaprojektowana w celu zintegrowania jej kultowych maskotek krów z rozbudowanym programem lojalnościowym, odzwierciedla ciągłe wysiłki firmy w celu wzmocnienia przywiązania do marki i retencji klientów na wysoce konkurencyjnym rynku.

  • Ponowne uruchomienie interaktywnej gry cyfrowej „Code Moo”.
  • Integracja inicjatywy z programem lojalnościowym Chick-fil-A One.
  • Możliwość zdobywania nagród żywnościowych w cotygodniowych misjach do 4 sierpnia.
  • Rozszerzenie działań marketingowych o film animowany, podcast i kolekcję produktów.
  • Utrzymywanie pozycji lidera w satysfakcji klienta wśród fast foodów przez jedenaście kolejnych lat.

Mechanika Gry „Code Moo” i Program Lojalnościowy

Cyfrowa gra „Code Moo”, wprowadzona po raz pierwszy w 2023 roku, powróciła w aplikacji mobilnej sieci fast foodów. Oferuje ona trzy cotygodniowe „misje cyfrowe”, dostępne do 4 sierpnia, umożliwiając członkom programu lojalnościowego Chick-fil-A One zdobywanie różnorodnych nagród żywnościowych, takich jak średnie frytki waflowe lub pudełko pięciu nugetsów. Po ukończeniu misji, zdobyta nagroda jest cyfrowo deponowana na konto uczestnika w programie Chick-fil-A One, z tygodniowym oknem na jej wykorzystanie. To gamifikowane podejście do lojalności klienta ma na celu napędzanie powtarzalnego zaangażowania i zwiększenie wykorzystania aplikacji.

Rozszerzony Ekosystem Marketingowy i Wizerunkowy

Poza interaktywną grą, Chick-fil-A rozszerza swój ekosystem marketingowy z motywem krów. Firma równocześnie wydaje krótki film animowany zatytułowany „Udder Chaos” oraz serię podcastów „Cow Tales”, dalej wykorzystując swoje ukochane maskotki na różnorodnych platformach medialnych. Dodatkowo, do zakupu udostępniono kolekcję produktów „Cow Collection”, obejmującą artykuły od odzieży po akcesoria lifestyle’owe, wzmacniając unikalną tożsamość marki poprzez namacalne produkty konsumenckie.

Ugruntowana Pozycja Rynkowa i Dziedzictwo Marki

Z siedzibą w Atlancie, Georgia, Chick-fil-A prowadzi ponad 3000 restauracji w USA, Portoryko, Kanadzie i Wielkiej Brytanii. Konsekwentne inwestycje firmy w innowacyjne strategie zaangażowania klientów umacniają jej pozycję rynkową; od jedenastu kolejnych lat utrzymuje najwyższy wynik satysfakcji klienta wśród marek fast foodowych w badaniu American Customer Satisfaction Index’s Restaurant and Food Delivery Study. To wieloaspektowe podejście, jak podkreśla dyrektor wykonawczy ds. strategii marki Dustin Britt, ma na celu oferowanie „nowych sposobów na celebrowanie ich [Krów] wraz z naszymi Gośćmi”, rozszerzając prawie 30-letnie dziedzictwo marki o unikalny marketing oparty na postaciach, do współczesnych formatów cyfrowych i multimedialnych.

Udostepnij